piątek, 29 września 2023

Początki w pixel art

 Tak jak w tytule. Chciałbym Wam zaprezentować moje nowe prace graficzne wykonane w programie Adobe Illustrator w stylu pixel art :) Są to moje całkowite początki i powiem szczerze, bardzo mi się spodobał ten styl :) Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje prace :) Przy okazji chciałbym Was serdecznie zaprosić na mój kanał na youtube. Są to moje początki i obecnie są tam dwa krótkie filmiki, pokazujące jak wykonałem w procreate dwa projekty :) Poniżej link do mojego kanału:

https://www.youtube.com/@karolben3 


A o to moje prace w pixel art:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Odświeżony instagram

  Witajcie. Dawno mnie tutaj nie było. Trochę się pozmieniało :) Musiałem sobie trochę rzeczy poukładać w głowie co i jak :) Tak jak w tytul...