poniedziałek, 19 lutego 2024

Odświeżony instagram

 Witajcie. Dawno mnie tutaj nie było. Trochę się pozmieniało :) Musiałem sobie trochę rzeczy poukładać w głowie co i jak :) Tak jak w tytule postanowiłem trochę pozmieniać mój instagram na którego serdecznie zapraszam.

https://www.instagram.com/karol_illustrator/


Trochę miałem niepoukładany instagram. Wiele prac osobiście mi się nie udało i stwierdziłem, że trzeba je skasować z instagrama. Postanowiłem ostro się wziąć do pracy i dużo rzeczy pozmieniać. Teraz będą się pojawiać posty częściej oraz filmiki i moje szkice ze szkicownika coś czego nie było wcześniej. Ilustrację również w różnych stylach, ponieważ trzeba się rozwijać :) Wkrótce również pojawią się animację. Postanowiłem również pobawić się animacjami oraz zająłem się stylem pixel art. Bardzo mi się spodobał ten styl i nie będę ukrywał ten styl róznież będzie w moim arsenale ilustracji :) Będę tworzyć dla Was nowe prace, ilustracje, może w przyszłości pojawią się również ilustrację 3D, ale na razie ten temat musi poczekać. Poniżej pokaże kilka moich nowych prac i serdecznie jeszcze raz zapraszam na mojego instagrama. Link powyżej :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Odświeżony instagram

  Witajcie. Dawno mnie tutaj nie było. Trochę się pozmieniało :) Musiałem sobie trochę rzeczy poukładać w głowie co i jak :) Tak jak w tytul...