sobota, 14 stycznia 2023

Pierwsze szkice

 Witajcie w dzisiejszym moim poście chciałbym Wam pokazać kilka moich początkujących rysunków, które robiłem kiedyś za pomocą cieńkopisów oraz promarkerów :) 



Rysunek mojej kochanej maskotki





Rysunek pewnej dziewczyny ze zdjęcia





Rysunek kaktusa, który został odwzorowany później w programie Adobe Illustrator. Ilustracja zostanie pokazana w innym poście :) 





Ilustracja wesołego loda. Ilustracja również odwzorowana na komputerze :) Ilustracja w wersji cyfrowej w następnym poście :) 




Ilustracja lodów :) 




Ilustracja pachołka :) 




Znany praktycznie na całym świecie pokeball. Inspiracja kreskówką ,,Pokemon"





Ilustracja prezentu :) 





Ilustracja wesołej puszki sprayu :) również odwzorowana na komputerze w późniejszym czasie :)





Jak była ilustracja wesołej puszki to musi być również niewesołej puszki :) 





Ilustracja wesołej bomby, która może kiedyś eksploduje :) 




Ilustracja wesołego dynamitu :) 




Ilustracja inspirowana wesołą youtuberką ,,Olsikowa" To ona mnie zainspirowała do kupna promarkerów i spróbowania ich :) 




Ostatnia na dziś ilustracja wesołego ołówka :) 



5 komentarzy:

  1. Zajmujesz się zawodowo rysunkiem ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) Kolejne posty już niedługo :) Tak rzadko się zdarza tak dobrane małżeństwo :) Zapraszam na bloga mojej kochanej żony :) Tam również niedługo pojawią się nowe rzeczy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Widzę, że jesteście strasznie tajemniczymi osobami. Podanie roku urodzenia to nie jest jakby co podanie całego peselu

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Odświeżony instagram

  Witajcie. Dawno mnie tutaj nie było. Trochę się pozmieniało :) Musiałem sobie trochę rzeczy poukładać w głowie co i jak :) Tak jak w tytul...