piątek, 13 stycznia 2023

Powitanie

 Witajcie wszyscy. Serdecznie chciałbym Was wszystkich zaprosić na mojego bloga. Długo zwlekałem z tym, aby go założyć, ale w końcu zrobiłem to. 

Na moim blogu zobaczycie m.in:

-poradniki

-proces tworzenia ilustracji

-rysunki

-inspiracje

-ilustracje w różnych stylach oraz programach 

-itp.

Również będę chciał usłyszeć od Was różne pomysły na ilustracje co chcielibyście zobaczyć na blogu.


Mojego bloga chciałbym rozpocząć od słów od czego to się wszystko zaczęło. Zacząłem się interesować ilustracjami kiedy miałem 21 lat, a grafiką komputerową jak miałem 17 lat. Wtedy dokładnie jeszcze nie wiedziałem jaką ścieżkę grafiki wybrać. Kiedyś sięgnąłem po książkę pt. ,,Grafika wektorowa szkolenie podstawowe". napisaną przez świetnego grafika projektanta Vona Glitschkę. Kiedy do niej zajrzałem, autor książki wbił mi do głowy dosadnie, że jeśli chce ilustrować muszę nauczyć się rysować, że najpierw projekty muszę rozpocząć od szkicu na kartce, a następnie odwzorować na komputerze. To mi dało sporo do myślenia. Zacząłem się rozglądać za jakimś kursem rysunku i znalazłem. Wtedy poczułem, że to jest moja ścieżka. Chcę projektować ilustracje w różnych stylach, technikach, za pomocą różnych narzędzi itp. Pokochałem to z całego serca i projektuje ilustracje do dnia dzisiejszego. Czasami oczywiście były przerwy oraz tzw. wzloty i upadki. Wiele razy chciałem też zrezygnować. Wtedy zdałem sobie sprawę z tego, że to byłby największy błąd w moim życiu. Najważniejsze w życiu oprócz rodziny jest też to, żeby w swoim życiu odnaleźć pasję i się jej trzymać. I ja właśnie mam taki zamiar. 

Serdecznie zapraszam również na mojego fanpage na facebooku. Link poniżej :)  
Fanpage

Bardzo serdecznie dziękuje za przeczytanie mojego pierwszego wpisu i zapraszam do następnych, które ukarzą się niedługo :) 

A poniżej przedstawiam moje logo :) 



4 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Odświeżony instagram

  Witajcie. Dawno mnie tutaj nie było. Trochę się pozmieniało :) Musiałem sobie trochę rzeczy poukładać w głowie co i jak :) Tak jak w tytul...