wtorek, 26 września 2023

Kilka ilustracji doodles :)

Tak jak w tytule. Chciałbym Wam zaprezentować kilka ilustracji w stylu doodles, które niedawno zrobiłem w programie Adobe Illustrator. Jak zawsze na samym wstępie zacząłem od szkicu, a następnie odwzorowałem ilustracje w programie :) 


Jak na szkicu widać są to bardzo proste rysunki, ale na tym polegał mój projekt :) 




Powyższa ilustracja to finalna wersja tego co odtworzyłem w programie :) Całość zajęła kilka godzin :) 




Drugi szkic w tym stylu to było etui tworzone dla mojej żony. 





Finalna wersja 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Odświeżony instagram

  Witajcie. Dawno mnie tutaj nie było. Trochę się pozmieniało :) Musiałem sobie trochę rzeczy poukładać w głowie co i jak :) Tak jak w tytul...